If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
По-голям дебит през същите маркучи, със същите сечения, означава и по-голямо налягане.
П.П Напиши помпата от какво кОПЕЛе е да и видим дебита.
Колега това важи само когато системата е напълно затворена, когато има регулатор всичко си е същото Само при най-високата консумация ако не може да навакса помпата тази с големия дебит ще си остане на същото налягане докато другата ще почне да припада
Бензиновите помпи на 33 са едни и същи, от 1.3 до 16в .. също така въпросната помпа храни 3.0 кубиковия двигател на 75, така че полза от опелски чаркове - няма. Така че секси, ако искаш по-добър вървеж на 33ката се насочи към повече студен въздух в комбинация с намаляване на тегло.
Да се похваля днес сутринта си счупих задна дясна дръжка на вратата Единственото което ме спря да не я изям от яд е че имам 4 от старите и спасявам положението тъпото е че в този студ няма да се хвана да ги сменям о ще остане така до по топло време демек до пролет!!!
Няма дръжки няма проблеми има дръжки има проблеми хахаха ... 33-та дзвер бате
sigpic
33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа
Днес за пореден път ТРЕНТА ТРЕ за малко да ми докара инфаркт и същевремено да ме озадачи отново със стренния си и неразбираем характер и естествено неиното неразбираемо държание и странни проблеми!!!
Няма такава кола с такива странни проблеми и прищевки като 33-ката
Историята е следната:
Сутрин като сутрин ставам приготвям се за работа и правя всичко както си му е реда докато не стане време да излизам за работа. Тръгвам аз и на излизане от входа се разкри странно усещане.!!!! Това беше студът които ми разби главата. Както и да е след около 2мин. се усъзнах и след това фрапиращо за мен усещане се разкри гледката на 7-8 жители на блока и съседи които се мъчиха да запалят колите си по севъзможен начин от обикновенното въртене на ключът до възпоменаването на същества от женски род на малко след средната възраст Въпреки това аз остремено се бях насочил към мойта хубавица която се падаше горе долу по средата на паркинга.Във засилката ми към колата обаче се таеше леко съмнение че след моя опит да направя това което другите не успяха ще се провали и най вероятно ще се присъединя към групичката която се беше заформила Както и да е съмненията се засилиха веднага след като не запали от 4-тата врътка на стартера и отпаднаха веднага след втория опит
Обаче.... Явно звъкът на единствената запалила кола пред блока привлече вниманието на насъбралата се глутница и те настарвено се насочиха към мен със мили очи и кои със кабели кои със важе в ръце
След оказването на първа помощ и понасянето на благодарностите и обещания за почерпки тръгнах аз към работното си мяст.
Стигнах даже пих кафе и какво ли още не докато не ми се наложи да изляза да свърша малко работа в градът. Качих се запалих потеглих обаче нещо не беше наред много странно возеше вече... Меко нарочно минах през една две неравности и ооооо баже предницата се клатеше като на волка с изпуснали амортесиори Буквално беше като лодка веднага отбих слязох опрях се на калника и се излашках няколко пъти при което предницата така заигра все едно предното ми окачване беше със прожинки от химикал и амортесиорчета от багажник При което краката ми буквално се подкосиха защото в главата ми нахлу мисълта че решението са 2 нови амортесиора и една цифра от около 400 български парични единици след прекарването на 2 леки инфаркта и 3-4 пристъпа си казах че някак ще оправя нещата и продължих колата със 80 беше неуправляема и колкото повече карах из града толкова повече имах чувството че нещо се променя като спирах по кръщовища първо виждах снега по земята после небето и така няколко заклащания дока не се успокои спрях на едно място и ми се наложи да постоя извесно време. След като трябваше вече да се качвам в колата и да продължавам реших да я лашна още няколко пъти от калника и да се наведа да видя какво става.!!! Направих го и двата амортесиора бяха видимо здрави и не оцапани обаче забелязах че се е повтвардила качих се покарах и колкото по карах толкова по се втвърдяваше!!! Докато по едно време май всичко си доиде на мястото слязох лашнах я и окачването си беше там същото както преди... После през деня като я оставех някаде за повече от час пак беше като желе в окачването и вече като се качиха температурите до към -9 се оправи!!!!!
ИЗВОД???????
Според мен е замръзнало маслото но ако беше замръзнало нетрябваше ли да е като тухла на пътя?!?!?!?!?!
Тръгвам от един светофар 1-ва и при включването на втора оп нямаааааа останах туш първо погледнах полуоските там са си щангата на скоростите и тя там и познаите какво излезе проблема беше намерен жеднага след свалянето на картера на скоростната
Тръгвам от един светофар 1-ва и при включването на втора оп нямаааааа останах туш първо погледнах полуоските там са си щангата на скоростите и тя там и познаите какво излезе проблема беше намерен жеднага след свалянето на картера на скоростната
Пу за мене диференциалче ... Пу пу пу ... Да му е*а майката . Радвай се , че поне има от къде да вземеш щото можеше и по-зле да е
sigpic
33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа
Тишо, то не минава седмица без да се счупи нещо беееее.
AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
sigpic
Comment